26 Kasım 2009

Aşılandık

Öyleydi böyleydi derken ailecek aşılandık. Sabah erkenden ben, eşim, Berke ve annem hepimiz Sağlık Ocağının yolunu tuttuk. İsteyen herkese aşı yapılabiliyor. İsteğe bağlı. Berke'yi, okulun yapmasını beklemeden aşılattık. Nedeni ise bir an önce koruma altına alabilmek. Bilime karşı gelmemek önemli olan. Başımızdaki Zat-ı Muhterem hala bas bas bağıra dursun, insanlar her kafadan çıkan sözlere inana dursun, ortada bir bilim gerçeği var. Bu hastalığın tek çaresinin aşı olduğu ve bunun bir an önce yapılması. Sağlık Bakanı'nı kutluyorum. Sizlere de tavsiyem aşılamanızı ihmal etmeyin. Sağlığımız çok önemli.

Bu arada Kurban Bayramınızı da kutluyorum. Nice sağlıklı bayramlara.

5 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

iyi bayramlar canım

Damla dedi ki...

Biz de anca beraber kanca beraber diye toptan aşılandık. O başımızdaki zat-ı muhteremlerin ne yaptığına akıl sır erer mi?

Açalya dedi ki...

en dogrusunu yaptiniz!
hala asi yaptirmayacagiz, elimzi yikayip c vitamini takviye edecegiz diyenler allaha emanet yasayadursunlar...salgindan korunmanin e basit yolunun asi olduguna hala nasil kafalari basmiyor anlamiyorum! cok buyuk bir hata yapti Turkiye!

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Bloğunuzda paylaştıklarınıza bayıldım. Nacizane benimde bir web sitem var ziyaretlerinizi bekliyorum. www.igorganizasyon.com